Kawasaki GPX-750R
2006.01.26. 09:40
szintn rgebbi jl bevlt tpus...:)
 |
Kezdjk a kinzetnl. Sokan nem hiszik el a moci kort (igaz mita estem vele azta nem tnik olyan szpnek),de aki nemismeri a tipust, vagy nem "tipusokban jrtas motoros" az fiatalabb sport-turnak nzi. Persze csak kinzetre mert a hangja ht nem pp egy vfr. |
Ha jobban megfigyeljk a mocit van a bal idomban egy kis tarto doboz, nem nagy olyan ici-pici. Pont pr szz ft meg 1-2 aprosg fr bele pl.csavarok, papiron telefonszmok,stb. Ha az llst leszedjk elszomorkodunk, mert itt a rakod hely se sokkal nagyobb (mint a idomban). Egy mretesebb csavarhuzo vagy gyertyakulcs se fr be.
Akkor lljnk r. Elg knyelmes. Nemhiba nem mai sportmoci,de azrt sportos.
Inditsuk be:na ez az ami hidegben egy imt is megr. Nzk elszr a hideg esetet(mondjuk szezon vge fele mikor kzeleg a minusz fok), 1.nindito megnyom 2. szivato elkezd rhuzni s 1szer csak felpffen s ha tovbb hzzuk vagy felprg nagyon ha nem hzuk tovbb vagy lell vagy nem. Ha nagyon hideg van(tlen), akkor teljesen rhzott szivatval pp hogy prg. Miutn beindult ott kell mellette llni, mert az els pillanatokban hirtelen felprg s a szivatt csak piciket lehet visszatolni, mert klnben lell. Viszont ha magra hagyjuk felprghet sokezerig is. Meleg idben: Szivat ici picit pp hogy eltol s nindit megnyom. Ha nincs tl meleg s lelltunk akkor kis id utn ha inditjuk nem lesz teljesen zem meleg(ezt a hfokmr mszeren is ltjuk). Ha mr itt a hfokokrl van sz emlitsk meg hogy nyron lasan regurasan,fleg vrosban pillanatok alatt bekapcsol a ventiltor, ami elg hangos. Erre a megolds: nem kell 50-el menni meg egy a ventiltornl is hangosabb sport dob :))). Ha mr a hfokmr mszerrl s a kinzetrl sz esett, akkor jjn a mszerfal: - hfokmr, - zemanyagszint mr(ez semmitse r,mert ssze vissza hirtelen ugrl lefele meg nha felfele s pontatlan), - zemanyag jelz lmpa( kb 4 liternl kezd be-bevillani s 2-3 litertl folyamatosan g), - olaj visszajelz, - index visszajelzk, - res jelz, - fnyszoro visszajelz, - km/h,fordulat mr. Teht a fontosabb dolgok. De semmi cd lejtsz vagy kvfz. Az sszes kezelszer kzre esik, br izlsek s pofonok.
Akkor induljunk el:
Hidraulikus mkdtets a kuplung. gy nem esik le az aranygyr a keznkrl :))). Egyest els inditskor pici kattans s ici-pici megugrs(csak hidegen nap els inditsakor) jelzi, Ketteshez taln picit hossz a vltt, de az sszes fokozat pontosan kapcsolhat. Ami pozitv, hog nem doblja ki egyiket se. Az egyes j hossz, kettes kzepes a tbbi meg 1re rvidebb. Vrosban sokszor nemtudom, hogy melyikben vagyok (3.tol felfel). Ha 50-el dcgk: egyesben s kettesben minden fordulaton van kell nyomatk s er. Feljebb viszont mr illik prgetni a mocit. Ha 6. ban lassan dcgnk lehet hogy egy elzshez 2,3-at is vissza kell vltani. Prgs j moci. 12-13e krl szablyoz le ora szerint. A futm olyan amilyen. Nem mai gp. Htul 18-as kerk, de nagyon keskeny(140). Szval jl dnthet. Ell a 16-os kerk ami szintn keskeny(110). Nagyon kezes szinte bedl a kanyarba. Br tbbek szerint "picit ideges". Fkek: a korhoz kpest jk, A blintsgtlrl nem rzem, hogy csinlna valamit,de tny hogy eddig nem buktam orra vele :)))).
Olajat szinte nem eszik. Zrgni zrg,kopogni kopog. Ilyen a hangja ez van. Hallgatam tbb gpx -t nemvolt 1se csendes. Alapjraton ha resben ll a moci s finoman a tankra rrakjuk a keznket ht rezeg tisztesgesen a gp (fleg egy hondhoz kpest) mondhatni HD feeling :))) akinek csendes rezgs mentes gp kell - mst vegyen.
Fogyaszts: mint minden mocinl. Ahogy hzod annyi. Van amikor benyalja akr a 8 litert is, de 4,5-bl is kijttem mr.
Pozitvumok: + tarts moci + szp(izls krdse) + korszer(rhoz kpest) + megbizhat
Negatvumok:
- repedsre hajlamos hts lmpa(nekem is kivan repedve a sarka) - srn kell szelephzagot llitani (br ez sok kawra igaz) - nem egy csendes motor
Kiknek ajlom? - els,msodik mocinak. Ha mr tudod mi a motorozs, de nem egy fenevad) - kevs pnzeknek
ra: 500 krl llapottl fggen.
Fontosabb adatok megtallhatok a http://www.gpx750r.de/ oldalon.
 madmaxx
|